Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, veebruar 12, 2006

Peavalu, nohu, palavik, vesised silmad ja uimasus on juba 3 päeva minu lahutamatuteks kaaslasteks. Jube ja vastik ja paha on kõik, ma ei mäletanudki, et üks külmetushaigus nii kohutava enestunde tekitab.
Reedel käisin Pärnus sünnipäeval. Ei olnud kõige toredam, sest ma olin õhtuks ikka nohust ja palavikust üsna uimane ja alkohol tegi asja alguses pisut paremaks, aga hiljem veel hullemaks. Öösel Pärnust Tallinnasse sõit oli kõige hullem (Pidin hommikul tööle jõudma). Põhiliseks teemaks sünnipäeval oli - kas tappa kassid ära või mitte????
Aga mida ma ikka virisen. Täna oli ju Eesti suurpäev. Kristina Smigun võitis Torino olümpiamängudel KULLA!!!!! Läbi aegade kolmas taliolümpiamängude kuld Eestile.
Ja Pillule ka palju õnne! :)