Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, aprill 23, 2006

Mul tõesti ei ole enam aega siia midagi tarka ja mittetarka kirjutada. Miks? Vot selle pärast:


  1. Vaadata läbi (võimalusel lindista) kahe erineva žanriga saateid kahelt erinevalt telekanalilt. Materjali põhjal koostada ettekanne, kus analüüsida subtiitrite ülsehitust, paigutust, keelelist poolt (ka tõlke adekvaatsust) ja sünkroonsust. Ettekande pikkus 6-7 minutit. TÄHTAEG 26 aprill.
  2. Tehnilises toimetamises arvestus/test/lünktekst 100 mõiste peale. 26 aprill
  3. Lugeda läbi Madis Kõivu "Tagasitulek isa juurde" ja Johan Huizinga "Mängiv inimene". TÄHTAEG 25 aprill.
  4. Toimetada üks ilgelt nõme ja igav teadustekst. TÄHTAEG 28 aprill
  5. Referaat ja ettekanne Eduard Ahrensist. TÄHTAEG 2 mai.
  6. Referaat ja ettekanne teemal "Arvutisüntaks". TÄHTAEG 8 mai.
  7. Ühe luuletuse analüüs. Pikkus umb 5 lehekülge (analüüsima peab kõike, mida ühe luuletuse juures vähegi annab: värsimõõt, riimiskeem, point jne). TÄHTAEG 10 mai.
  8. Ühe proosateose analüüs (soovitavalt novell). Pikkus 5-7 lehekülge. TÄHTAEG 10 mai.
  9. Ühe näidendi analüüs. Pikkus 5-7 lehekülge. Tähtaeg 10 mai.
  10. Essee/uurimus ja ettekanne teemal "Laulutekst kui osake kirjandusest ja osake muusikast". TÄHTAEG 9 mai, aga kui vähegi annab, siis üritan venitada 16nda maini, aga kahtlane.
  11. Aines arvuti kasutamine eksam - 15 mai.
  12. Aines keeleline toimetamine arvestus - 15 mai.
  13. Süntaksi eksam - 22 mai.
  14. Eesti kirjanduse eksam - 26 mai.
  15. Kirjanduse interdistsiplinaarsuse eksam - 5 juuni.
  16. Ja siis veel vahepeal igasugused jooksvad asjad ja siis peab veel kooli ja tööle ka jõudma ja 22 mai hakkab juba sess.
  17. Ja siis tahaks veel 25ndal minna Kirjanduse ja muusika õhtule ja siis 29ndal Sõpruse Puiestee kontserdile ja siis 30aprill-1mai on plaanis Tartus sõpru külastada ja Mailaulule minna, aga ei tea, kas üldse jõuab.

KES TEEB, SEE JÕUAB!!! (Tegelikult olen ma juba üsna paanikas. Aga ma tean, et saan hakkama, alati olen saanud) (Ja see ka mind hetkel ei masenda, et tegelikult sain ma kõik need tähtajad teada juba veebruaris ja märtsis. Selline ma juba kord olen - aga viimasel hetkel tulevad alati kõige paremad ideed.)