Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, september 06, 2006

Juhtumised

Huh, vahepeal on nii palju juhtunud/toimunud, et kõigest ei jõuagi kirjutada

30 august käisin Keilas Roherockil. Kahjuks nägin ainult Sõpruse Puiestee etteastet, sest enne seda olin tööl ja peale seda pidin halenaljakal endast mitteoleneval põhjusel kibekiiresti ära minema. Kahju, tahtsin väga kosmikuid näha/kuulda.

Ma olen väga harva öösel üksi kodus ja kui see nüüd 31 august juhtus, siis juhtus ka see, et õhtul üheksa läbi veidike läks elekter ära ja tuli tagasi alles kella kolme paiku öösel. Nii ma siis istusingi üksi küünlavalgel ja koristasin. Muud ju ei olnud teha, sest magada ma ka ei saanud kuna signalisatsioon annab alati elektri puudumisel häiret, et midagi on valesti. Miks see just sel päeval juhtus?

Nädalavahetusel olin Paides. Vägisi kisti mind kaasa kuma sünnipäevale. Kui ma veel teismeline olin, siis see oli ikka jube popp üritus :D Ainuke asi, mida ma seal näha tahtsin, oli lindmees, aga kahjuks läksid ta mootorid põlema ja loodetud vaatepilt jäi ära. Uut Järvamaa bändi käisin ka kaemas, aga see ei jätnud mittemingisugust muljet, isegi nimi ei jäänud mulle meelde.

Ja eile oli mul esimene koolipäev. Tegelikult on mõnus jälle koolis olla, parem igal juhul kui tööl käia kuigi tööl tuleb ka ju ikka edasi rügada. Täna hirmutas Viikbergi loeng mind ära, ta ütles, et kõigil peaksid nüüdseks juba seminaritööde pealkirjad ja juhendajad olemas olema. Aga minul ei ole ju, täna lõpuks võtsin ennast kokku ja kirjutasin siis ühele õppejõule, eks näis, mis saab. Viikberg on lahe naljamees kah, päris mitu korda ikka purskus terve kursus tema jutu peale naerma :D

Ah jaa, see eksam, mida ma tegemas käisin, läks hästi. Ainuke probleem on nüüd see, et õppetoolis mängitakse jälle mäkra ja 5 AP ulatuses aineid on mul õppekaardile kandmata jäetud, krt kui ma selle pärast nüüd stipist ilma jään, siis hakkavad need tädikesed oma taskust mulle seda maksma.

Ja siis veel see, et meil on nüüd kalanädal. Anti tõi Ahvenamaalt nii palju kala, et me sööme nüüd ennast ka kalaks :D

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

juhhei, sa oled ka lasnamäelane?
ma istusin ligi 6 h pimeduses...:D

25 september, 2006 21:11

 
Blogger Annika said...

Ma ei istunud pimeduses. Panin kõik küünlad põlema, mis kodus leidusid ja nautisin küünlavalgel koristamist :P

25 september, 2006 22:22

 

Postita kommentaar

<< Home