Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

esmaspäev, veebruar 12, 2007

Natuke vingumist

Panin täna tähele, et mu blog on viimasel ajal meeletult muutunud - ma ei virise enam. Aga no oodake veel pisut, mul lihtsalt ei ole koolikohustused veel üle pea kasvanud. Eile ma nt kirjutasin 3 rida lõputööd ja need 3 rida nõudsid nii suurt pingutust ja eneseületamist, et mul pole küll õrna aimu ka, kes selle töö valmis kirjutab (tahaks ikka juunis lõpetada eksole).

Kummaline on see, et kui võtan riiulist suvalise raamatu, et pisut lugeda, siis ma alati naudin lugemist (kui just väga halb raamat ei ole), aga kohe kui tegemist on kohustusliku kirjandusega, ma tunnen lugemise vastu tülgastust. No absoluutselt ei taha lugeda, raamat venib nagu näts. Kes need 10 raamatut läbi loeb, mis mul ühes loengus kahe kuu jooksul lugeda tuleb? Ja kes need kõik teised kooli asjad ära teeb? Niih, nüüd on vähemalt kindel, et vingumist ma pole unustanud. 2 kuud veel auditoorse õppetöö lõpuni, siis eksamid, siis 2 nädalat lõputöö kirjutamiseks (ma loodan, et ma ikka nii loll ei ole, et kirjutamise ainult sellele ajale jätan, aga mine mind tea), siis kaitsmine ja läbi ta ongi. Ja siis hakkab jälle kõik otsast peale - sisseastumiseksamid jne jne jne.

Last.fm ei olegi nii usaldusväärne kui ma arvasin. Terve eilse päeva kuulasin muusikat ja mitte ükski nendest artistidest, keda eile kuulasin, ei ole eelmise nädala tabelis sees, täiesti vale tabel.

Tegelikult ei ole mu mõistus üldsegi selge praegu, sest sisestasin päeva jooksul 200 uut kaubaartiklit ja nüüd vaevan pead, et no kuhu kohta ma need 200 asja küll panen :S

Sildid:

2 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

mm.. last.fm võtab veits aega enne kui lugude statistiline pool nagu muutub. kuupäeva näitab küll üht, aga need lood reastuvad mingi aja tagant, seega jah - mitte pärispäris reaalajas toimiv asi, aga nats ikka.:D
et sügisest magistrisse? tubli tubli!

13 veebruar, 2007 15:40

 
Blogger Annika said...

Mhmh, sellest ma saan aru, et lood tulevad hilinemisega sinna, aga kui nad teevad eelmise nädala tabelit, siis on veidi tobe, et pühapäeval kuulatud lugusid nädala tabelis ei ole, aga tegelikult sellest erilist midagi nüüd lahti küll ei ole ;)
Ja selle magistriga on jah nii, et ma üritan. Õppimisisu justkui on veel ja kaks eriala ka välja valitud. Arvan, et ma esimese ropsuga ei saa sisse, sest mul kõiksugu sisseastumiseksamid kipuvad ebaõnnestuma tavaliselt, aga üritan vähemalt. AGA esialgu tuleb praeguste õpingutega lõpule jõuda :S

13 veebruar, 2007 20:16

 

Postita kommentaar

<< Home