Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, veebruar 09, 2007

Tulge tööle

Kolmapäeval kui tööl käisin (mhmh, kes siis veel haigena tööl käib kui mitte mina) sain jälle probleemidekuhja kaela. Üks töötaja viskas lahkumisavalduse lauale. No tegelikult ma teadsin seda juba ammu, olin ise aidanud tal CV-d saata ja olin soovitaja jne jne, aga sisimas ikkagi lootsin kogu aeg, et ta ei lähe. No inimese üle on ikka hea meel, sest parem töökoht ja palk, aga endast on mul kahju - nüüd pean hakkama uut töötajat otsima ja ma tean, et see ei ole üldse kerge. Seega, kui keegi otsib tööd või teab kedagi, kes otsiks, siis üks väike poeke vanalinnas otsib müüjat. Tööaeg väga hea, 11.00 - 18.00, laupäeviti 11.00 - 16.00 ja pühapäeviti suletud. Pool kohta. Palk on väike, aga tööd on ka vähe ja väga hea ülemus on ka :D ;)

Reede õhtu - kodus. Laupäeva õhtu - kodus. Pühapäeva õhtu - kodus. Ja nii kõik eelnevad selle nädala õhtud ka. Hea puhkus, aga jube tülpimus ka lõpuks.