Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, jaanuar 31, 2007

Otsin ennast

Ma olen hädas. Viimased paar nädalat muudkui mõtlen, et mida edasi teha, otsin tööd. Olen küll praegusega väga rahul tegelikult, aga tahaks midagi erialast, aga mida täpselt, seda ei tea. Kuidas ma saan otsida tööd kui ma isegi ei tea, mida teha tahan? Õpetajaks? Mkm, pole absoluutselt minu jaoks, ehk ainult kirjanduse õpetajaks ja ainult keskkoolile, aga ikkagi mitte minulik. Keeletoimetajaks? Mkm, meeletult igav töö eluaegseks täiskohaga tööks ja rikub lugemise täiesti ära, pärast loed igat raamatut pigem nagu toimetaja kui lugeja. Tarbetekstide ja kasutusjuhendite toimetamine on nii nüri töö, et tõesti enam ei tahaks. Mõtlesin, et võib-olla kuskile ajakirja, et ei oleks väga pikad tekstid ja seetõttu nagu rohkem vaheldust ja mõtlesin, et ajakirja toimetuses ei peaks ehk kindlalt iga päev kellast kellani kohal ka olema, aga krt peab. Ja ühtegi huvitavat ajakirja kah ei meenu :S No ja mis siis veel üle jääb? Tsiteerides oma kallist meest - Vabakutseline töötu filoloog :D. Viimased 3 töökohta on mulle justkui sülle sadanud, ehk sajab neljas veel...

Olen tööl, üksi, meeletult igav on, astuge läbi.

Sul on postkastis 27 uut kirja - olen sõnatu :S.

Kaks inimest on justkui maa alla vajunud :S, tulge maa peale tagasi.

Metro Luminal "Isa tuli koju", juba mitmendat korda järjest. Ilus valu või valus ilu.

Sildid:

2 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

hehe. ma olen seda juba jupp aega vaaginud koguaeg. aga!!!! justnimelt tänu suuremat sorti halamisele oma blogis, on asjad võtnud vähemalt sellise pöörde, et selle valdkonna inimesed minust teavad, kuhu tahaks pürgida.. televisioooooni. (Y) au jee, lubati silmad-kõrvad lahti hoida. aga njah, see on ikkagi üks longshot.

31 jaanuar, 2007 23:21

 
Blogger mbg said...

Soovitan avalikesse suhetesse suunduda. Või pressiesindajaks. Või raadio uudistetoimetajaks. Mõnusad ja põnevad tööd kõik. Keeletoimetamist võib teha haltuura korras vabast ajast. Kui ma elukutseliseks hakkaks, siis oleks kuu ajaga psühh valmis vist. :D

01 veebruar, 2007 11:22

 

Postita kommentaar

<< Home