Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, jaanuar 21, 2007

Vingats

Öösel töötasin teksti lingvistilise analüüsi jaoks läbi 140 lehekülge materjali :S AGA kirjutamisega ei ole veel kuskile jõudnud, kolm korda olen tänase päeva jooksul teemat vahetanud ja praegu olen sealmaal, et pool lehekülge on kirjutatud ja taas on tunne, et peaks vist teemat vahetama. Teoreetiliselt peaksin ma selle homseks valmis kirjutama, kahtlane tundub. Ja selle asemel, et kirjutada, ma lobisen msnis, kirjutan siin, klõpsin erinevatel netilehekülgedel ja aegajalt klõpsin isegi telekapulti. Kirjutage ja joonistage mulle, et mul ikka rohkem tegevust oleks :D