Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

esmaspäev, jaanuar 15, 2007

Pilditu


Pool tundi üritasin oma profiilile pilti lisada ja krt talle ei kõlba mitte ükski URL, jääb lisamata, ongi parem ehk...

Tänase päeva plaat on Depeche Mode`i "Black Celebration" ja üks halenaljakas pilt ka sellest ansamblist :D - uskumatu, et need mehed on kunagi nii noored olnud onju ;)

Ahjaa, ostsin ükspäev LÕPUKS omale Alliksaare "Päikesepillaja" - sõprade käest ja raamatukogust laenamine hakkas juba närvidele käima. Nüüd ahmingi iga päev endale neid luuletusi sisse, meeletult head ikka, kuigi ma tunnen, et suurem osa sellest kogust ei ütle mulle midagi, aga ilmselt mängib siin vanus ka mingit rolli. Jah, ma õigustan ennast kogu aeg sellega, et ma olen alles noor ja rumal :D

Sildid:

2 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

no näiteks, selle depechi url sobib talle kindlasti, kui siit pildi suureks teed ning selle copid. Nii lajatan mina ka sinna pilte. :D Et kõigepealt panen bloggerisse üles ja sealt saan selle lingi. Arvatavasti peaks asi lihtsam olema, aga ma olen ja jään lambaks arvutite koha pealt.

16 jaanuar, 2007 00:33

 
Blogger Annika said...

Kusjuures nii lihtsa lahenduse peale ma ei tulnud :D. Proovisin saja erineva koha peale pilti panna ja talle ei sobinud mitte ükski kodukas vms leht, siis lõpuks panin mingisse spetsiaalsesse kohta ja sain, aga siis läks pildi isu juba üle ja kustutasin ära :P

16 jaanuar, 2007 00:39

 

Postita kommentaar

<< Home