Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

teisipäev, jaanuar 02, 2007

Jumalat ei olnud kodus

Ma olen kord juba selline inimene, et teiste inimeste hädad ja juhtumised lähevad mulle korda ja kui on vaja muret kurta, siis tihti satun ma olema n-ö usaldusisik. Mõnes mõttes on mul selle üle hea meel, aga vahest saan ma vihaseks, mitte murekurtja peale, vaid selle suure ja kõikvõimsa olendi peale, kes meid kõiki pidavat valvama ja meie eest hoolitsema. Kui mõtled, et ühel inimesel ei saa enam hullemini minna ja isegi tundub, et kõik hakkab tasapisi paremuse poole pöörama, siis kehtib ikka reegel, et alati saab hullemini. Täna sain ühe telefonikõne inimeselt, kelle tegevustele ma viimased pool aastat olen pöialt hoidnud, sest ta tõsiselt väärib paremat elu kui tal vahepeal oli. Kõik läkski paremuse poole, aga tundub, et eile ei olnud jälle Jumalat kodus.
Paljud inimesed küsivad enda käest tihti, kas ta on olemas. Sellest küsimusest olen ma üle saanud, sest miski lihtsalt peab olemas olema, aga sellest ma ei saa aru, miks ta seda kõike teeb. Ma saan aru, et kõik ei saa alati hästi minna, aga miks ta vahel nii julm on, miks?
NB! Ma ei ole hulluks läinud, lihtsalt elan, olen ja mõtlen...

Sildid:

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ma soovitan kindlasti filmi "Elevant". See on kummaline teos aga põhivihjed taanduvad samale teemale. Peaosatäitjast linalakk ja tema purjus isa. Minujaoks on filmi point kahes stseenis. Kus linalakast poiss seisab väljaspool koolimaja kus tapetakse lapsi ja isa kes jäeti autosse on vahepeal napsitmas käinud. Isa tuleb, näeb, et koolimaja põleb, paneb käe poja õlale ja küsib mis toimub. Poeg vastu: "kus sa olid"? [samas kõlvad lasud] Isa vastu: "Anna mulle andeks"
Teine point on see kus alaealine mõrvar leiab külmkambrist kaks õpilast. Ja hakkab lugema: "Üksi, kaksi, kommi-nommi..."

07 jaanuar, 2007 21:55

 
Blogger Annika said...

Püüan vaadata, kohe kui aega saan. Jessas, vaatasin märkmikusse ja tundub, et esimene vaba õhtu on alles 18. jaanuaril :S

08 jaanuar, 2007 11:42

 
Blogger K said...

Jumalaga on nagu on, aga ma arvan, et ega ta rohkem ei "vääna", kui see inimene kannatada jõuab. Küll ta peab vastu ja elab üle. Ja tulevikus ehk oskab (ja sinagi vast) hinnata asju, mida muidu ei hindaks.

15 jaanuar, 2007 13:45

 
Blogger Annika said...

Viimasel ajal on ta sel juhul eriti "väänama" hakanud ja mitte mulle, vaid inimestele minu ümber. Kui ta tahab midagi öelda, siis öelgu otse, ärgu keerutagu, kuigi mulle vist hakkab kohale jõudma...

Ärge võtke tõsiselt

15 jaanuar, 2007 16:37

 

Postita kommentaar

<< Home