Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, detsember 20, 2006

Elus

Hetkel valdab mind täiesti uskumatu tunne - esimene päev viimase 1,5 kuu jooksul kui ma ei pea õhtul koju tulles mitte ühtegi asja kirjutama, õppima jms. Ma ei oska kohe mitte midagi teha :D. Mõnus on tegelikult, jõuludeni puhkan (mis ei tähenda seda, et ma tööl ei käiks) ja peale jõule hakkab trall jälle otsast peale.

Ääretult sooja ja positiivse mulje jättis täna soome-ugri kirjanduste eksam. Arvo Valton kinkis kõigile, kes eksami A said, ühe soome-ugri kirjaniku luulekogu, mille ta ise tõlkinud oli. Õnneks sain ma ka A ja mu raamaturiiulit ehib nüüd Arvo Valtoni pühendusega (kusjuures mu esimene pühendusega raamat :S) Sergei Matvejevi "Ma kandun mööda linnuteed". Sel aastal on üldse paljudest ainetest ja õppejõududest jäänud väga positiivne mulje, võib-olla selle pärast, et õppejõud kohtlevad viimase kursuse tudengeid juba pisut endaga võrtsematena kui nooremaid ja ilmselt oleme me ise ka juba mõistlikumad, ma loodan vähemalt. Näiteks Viikbergi kirjakeele ajalugu mulle ka väga meeldis ja ma vedasin ennast igaks korraks sinna kohale, kuigi see hakkas hommikul kell 8, seal kingiti ka meile raamatuid :). Krista Kerge oli ka viimases loengus väga toetav ja lubas meid aidata üks kõik mis küsimustes kui me tema poole pöörduksime. Eelmistel aastatel on ka toredaid õppejõude olnud, aga sel korral sattus neid mitu tükki korraga kohe :)

Ma olen väga õnnelik selle üle, et mul täna öösel üldse und ei olnud. Kella poole nelja ajal vaatasin aknast välja ja nautisin vaadet mõnusatest suurtest langevatest lumeräitsakutest. Väga ilus oli, "Viimase jõuluöö" tunne oli... Eilne päev mulle meeldis, mõnus karge õhk ja lumi, aga täna oli juba täielik solk igal pool, kuiva jalaga oli võimatu kuskile jõuda.

Millalgi siin kiire aja vahepeal käisin Allan Vainola plaadi esitluskontsertil "Juuksuris". Kui ma ei eksi, siis see oli viies selle kavaga kontsert, millel mul viibida on õnnestunud, seega võdlusmomente juba on. Kõige esimene kontsert Tartus "Mailaulul" meeldis mulle millegi pärst kõige rohkem, ei teagi miks, ilmselt selle pärast, et segavad faktorid ei häirinud kuulamist, kõik olid vait (va üks purjus tegelane). Eelmisel korral "Juuksuris" oli ka kuidagi parem õhkkond kui sel korral. Nüüd oli liiga palju rahvast ja minu jaoks on see muusika selline, mida ma tahan kuulata ja nautida ja mulle käivad täiega närvidele inimesed, kes tulevad kontsertile, maksavad selle eest isegi raha ja siis lobisevad/mölisevad terve aja ja absoluutselt ei kuula ning ei lase seda ka teistel teha. Ometigi on ju seal kaks ruumi, lobisejad oleks võinud ju sinna teise minna, aga ei, ikka vaja üle muusika karjuda. Oijah, võib-olla ma hakkan lihtsalt vanaks jääma :D

Homme kursusega jõulupidu ja reedel Kumusse Marie Underi elust tehtud etendust vaatama.

Sildid: ,