Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, november 03, 2006

Eile

Kõige tähtsam sündmus eile oli see, et Depeche Mode võitis MTV muusikaauhindade jagamisel kõige parema ansambli auhinna. Juhhhuuuuu!!!!!

Eilsest Sõpruse Puiestee kontsertist pubis "Seiklusjutte maalt ja merelt" ei olegi nagu midagi erilist rääkida. Selline kontsert nagu pubitingimustes üks kontsert olla saab. Jummel, mida ma räägin, et ei ole midagi erilist. Tegelikult ikka on küll - uudis nimelt selline, et 10 kuud järjest hakkab nüüd Sõpruse Puiestee seal korra kuus esinema. Igaks korraks üritatakse teha üks uus lugu ja siis kui need 10 kontserti läbi saavad, siis üritatakse teha ka uus plaat. Ja t-särgid tulevad ka veel. Tore :) Vahepealne paus venis pisut pikaks, hea, et ma raamatu kaasa võtsin. Ma pole veel siiani aru saanud, mis värk selle ilmaga just nendel päevadel on kui puiesteel kontsert on, väga tihti on selline ilm, et ükski normaalne inimene ei pistaks oma nina kodust välja. Kõige lahedam oli muidugi see, et viimane buss sõitis mul nina alt ära ja siis ma tahtsin taksot tellida, aga pool tundi oli ooteaeg, krt, ma oleks ära külmunud kui ma pool tundi selle vinge tuule käes oleksin seisnud. Kõmpisin siis viru keskuse juurde ja istusin tulikasse, mis mul muud üle jäi. Aga see oli kõige positiivsem taksosõit, mis mul elus ette on tulnud. 10 minuti jooksul jõudsime taksojuhiga rääkida ilmast, Siberist, Ungarist ja kiruda Eesti kaubandust :D

Sildid: