Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, november 01, 2006

Neljapäeva õhtu

Homme on Seiklusjuttudes Sõpruse Puiestee. Kas ma pean tõesti sinna ÜKSINDA minema??? Kõigil on väga head vabandused mittetulemiseks, eriti mu mehel, kes lihtsalt ei viitsi! Suuremasse kohta, nt Rock Cafesse, poleks mingi probleem üksinda minna, aga sellises pisikeses kohas, kus teised kõik laudade taga istuvad ja juttu vaidstavad, on veidi nukker üksinda olla... eks ma siis võtan raamatu kaasa ja kui ansambel vahepeal vaheaega peab, siis otsin mõne nurgakese kas või põrandal ja loen.

Kui kellelgi minust nüüd hale hakkas, siis teate, kus ma homme õhtul viibin :)

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

...see on vist "kaaslastel" kokku lepitud.. mu sõbranna (kes muide on ainuke inimene, kes mu lähematest tuttavatest - vähemalt tlna omadest - puiesteed kuulaks) prõksib samuti: "ma ikka ei tea, mul on niiii palju teha ja ma olen niiiiiiii väsinud..". tüüpiline ju!

02 november, 2006 03:32

 
Blogger Annika said...

Vot täpselt nii ongi, kõigil on midagi ees ja ei hakka ju kaasa kutsuma sellist inimest, kellele puiestee ei meeldi. Prrr, tundub ikkagi, et raamatud ja muusika on mu parimad sõbrad, nad tulevad alati igale poole kaasa ;)

02 november, 2006 09:00

 

Postita kommentaar

<< Home