Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

esmaspäev, oktoober 09, 2006

Pirnijogurt

Coldrex, Xymelin ja Jägermeister on täna minu parimad sõbrad. Käisin eile seenel ja külmetasin päris kõvasti, aga metsas oli mõnus - vaikus ja värvilised lehed ja seenelõhn.

Täna vaevasin oma pead sellise tobeda mõttega, et kas see on hea või halb kui mul jogurtit juues on selline tunne, et söön pirni. Nimelt oli tegu pirnimaitselise jogurtiga ja ma tundsin, et ma õrritan oma maitsemeeli, nad arvasid, et ma söön pirni, aga tegelikult ei söönud ju. Huh, haigusega tulevad ikka tobedad mõtted.

Täna peaks olema meeletu õppimise päev, aga niiiiii tore on mõtelda, lugeda ja kirjutada kui pea on paks otsas ja kurk valutab :(

Sildid: