Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, september 15, 2006

Kompliment

Läksin eile Selveri infoletti tänasele No Big Silence`i kontsertile piletit ostma. Küsisin, et kas neilt saab osta ja müüja rõõmsalt ütles, et ta kohe vaatab. No ja loomulikult sai osta. Siis ta ütels mulle, et 100 krooni pilet ja jäi mulle rõõmsalt otsa vaatama. Ta naeratus venis lausa kõrvadeni ja siis ta poetas lause "Aga sissepääs alates 18 aastastele". Ma ei saanud alguses aru, mida ta sellega öelda tahab ja noogutasin rõõmsalt. Tema itsitas edasi ja küsis: "Kas te olete ikka 18?" Selle peale jälle venis mul suu kõrvuni. Mitu kuud juba pole keegi mult dokumenti küsinud ega midagi sellist, aga ma ei ole ammu vist sellistel üritustel käinud kah. Kuigi ma olen juba ammu täisealine pean alati igale poole dokumendi kaasa võtma, sest väga harvad juhused on kui mind niisama sisse lastakse- aga mis saaks ühele naisterahvale veel suuremaks komplimendiks olla :) Kui ma ikka veel alaealine välja näen, siis on ju kõik hästi. Kuigi jah pean tunnistama, et selle pärast ei võta paljud vanemad inimesed mind tõsiselt, sest arvatakse, et ma olen veel liiga noor. Aga igal asjal on alati kaks külge.

Tihe nädalavahetus tõotab tulla. Täna õhtul Kopli noortekeskusesse Vainolat kuulama, sest tal pidavat nüüd kontrabass ka kaasas olema. Peale seda Rock Cafe ja No Big Silence. Homme hommikul kell 10 pean olema Paides laululaagris (isver, ma pole 2 aastat laulnud, ei oskagi vist enam ;) ) ja peale seda kohe Tallinnasse tagasi ja Romeot & Juliat vaatama Nukuteatrisse.

Sildid: ,