Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

laupäev, oktoober 07, 2006

Pulmad ja matused

Eile käisin Kosmikute uue plaadi "Pulmad ja matused" esitlusel. Kui pisut kümme läbi Rock Cafe juurde jõudsin, siis piletijärjekord oli päris pikk, hinge puges isegi kartus, et äkki ei mahugi sisse, aga olukord ei olnudki nii hull, sattusin lihtsalt kõige populaarsemale ajale. Ja turvamees sai jälle imestunud nägu teha kui mu ID kaardilt sünniaega nägi :D

Agent M suutis mind tõsiselt üllatada. Viimati nägin/kuulsin neid live`s umbes aasta tagasi. Saund oli igati paranenud (selles võib muidugi "süüdi" olla ka see, et eelmisel korral kuulsin neid Polymeris ja tehnika on Rock Cafes ikka väga väga palju parem). Väga positiivselt mõjus see, et vokaal oli ka meeletult edasi arenenud. Aga uued lood kisuvad liiga kommertsi poole mu meelest. Aga üldmulje jäi siiski positiivne.

Cometat mul eriti näha ei õnnestunud, sest veetsin terve selle aja meeeeleeetuuuus joogijärjekorras. Huh, need olid tõesti kolossaalsed...

Ja siis peaaesineja ise. Ütlen kohe ära, et uus plaat mulle eriti ei meeldi, ei ole kuulamise plaat. Aga lood selle plaadi peal on kontserti jaoks ideaalsed. Need tõmbavad rahva hästi kaasa ja refrääne on lihtne kaasa laulda jne jne. Seega, kontsert oli väga hea. Peaaegu oleksin pettunud, aga eelviimase loona mängiti ikka pimeduse lugu ka ära :) ja läksin väga positiivse muljega koju. Täna hommikul kuulasin plaadi veel korra läbi, aga jah, kontsertile läheksin veel, aga plaat ilmselt minu playlisti eriti tihti ei satu.

Sildid:

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

jah, agent m kisub vist kommertsiks.. või on see miski muu, mis mind isiklikult häiris - võib-olla ka see, et lood on kuidagi vastikult sarnased. aga live on ikka live.

ma alguses mõtlesin ka, et ei kuula seda uut plaati suuremat sorti hea meelega, sest plaadi nimilugu ei sümpatiseerinud mulle üldse - sümbioos mustlasmuusikast ja j.m.k.e-st, aga võta näpust.. praegu mängib taustaks juba mitmendat tundi ja järjest enam hakkavad need lood mulle meeldima! :)

07 oktoober, 2006 19:21

 

Postita kommentaar

<< Home