Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, november 01, 2006

Kokkuvõte nädalavahetusest

Peaksin vist oma tihedast nädalalõpust, mis kujunes veelgi tihedamaks, kah mõne lausega kirjutama.
Neljapäeva õhtu ja R.I.F.F. - kes mind tunnevad, teavad, et ma ei käi eriti sellistes kohtades, aga kui seltskond on hea, siis ei ole koht tõesti määrav. See pidi olema suur kursaüritus, aga kohale tuli meid 5. Seltskond oli hea ja tore oli juttu vesta nii kaua kuni sai, sest iga poole tunni tagant keerati muusikat kõvemaks ja lõpuks pidi röökima selleks, et mingigi vestlus toimuks. Kummaline oli see, et kokteili hind muutus 2 minuti jooksul 2 krooni kallimaks. Võib-olla oligi nii, et mida minut edas, seda kallimad joogid :D. Ja loomulikult oli teada ka see, et mida aeg edasi, seda rohkem hakkab eiteakust siginema purjus mehehakatisi. Vot see mulle klubide juures ei meeldigi, lihtsalt ei lasta rahulikult olla. Aga see selleks, tore õhtu oli tegelikult.
Reede õhtu ja Sõpruse Puiestee Rock Cafes - tavaliselt olen ma käinud seda ansamblit ainult kuulamas - st ma olen alati olnud kusagil tagapool, et kõik võrdselt minuni kostuks. Sel korral oli mul teistsugune tuju ja läksin lava ette. Kontsert oli supper, sellest on kahju, et sel korral jäi süvenenud kuulamine ära, aga kõik muu oli väga väga hea - suitsetamisele propagandat laval sel korral ei tehtud, pisikesed kalad olid head, sest need tegid asja inimlikumaks (see ei ole tegelikult see sõna, mida ma kasutada tahan, aga see teine sõna ei tule mulle meelde hetkel), ansambel ise oli ka sel korral kuidagi emotsiooniderohkem kui tavaliselt - näoilmed, liigutused jne., ja publik oli ka enam-vähem (saali poolt vaadates paremal pool lavaääres oli pehmelt öeldes vastikult purjus seltskond, kes suutis mu prilliklaasid siidrit täis pritsida, siis vahetasin kohta ja vasakul pool oli rahvas väga supper). Seega, jäin väga rahule.
Laupäeva õhtu ja etendus "Täiskuu" Paides - kui panna kõrvuti hiljuti nähtud komöödia "Rahauputus" ja "Täiskuu", siis "Rahauputus" oli kindlasti palju palju parem, sest seal ei saanudki naeru pidama - järelikult täitis komöödia oma ülesannet. Kui ma "Täiskuu" peale praegu mõtlen, siis ei tulegi nagu midagi erilist meelde. Oli täitsa hea, aga mitte kõige parem. Peale seda sai filmiõhtu korraldatud, aga see jäi pooleli, sest uni sai võitu :P
Pühapäevasest sünnipäevast ei viitsi rääkida, sünnipäev nagu sünnipäev ikka.
Esmaspäeva õhtu ja etendus "Keisri hull" Vene teatris - Tõsine tükk. Terve esimene vaatus kulus mul selleks, et ma üldse saaksin pihta sellele, mis toimub. Seda etendust oleks olnud kindlasti palju kergem vaadata kui raamat oleks enne loetud. Mul igatahes ei olnud ja nüüd on see jällegi üks nendest, mis mu lugemisnimekirja lisandus. Esimene vaatus oli liiga tõsine, teine oli täitsa hea. Sisu ei hakka siin ümber jutustama, kes tahab, võib raamatut lugeda. Peale seda maandusime pubis "Seiklusjutte maalt ja merelt" ja muljetasime nii kaua kuni pubi kinni pandi. Miks sellised kohad ei võiks 24h lahti olla onju :D

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger 柯云 said...

2015-12-24keyun
chanel handbags
uggs outlet
uggs for chea
ugg boots
nfl jerseys
kids lebron shoes
michael kors handbags
canada goose jackets
oakley sunglasses wholesale
ugg australia outlet
coach factory outlet
louis vuitton handbags
ray-ban sunglasses
pandora charms
oakley sunglasses
coach outlet
christian louboutin shoes
the north face jackets
nike air max uk
louis vuitton outlet
coach outlet store online
oakley outlet
north face
louis vuitton purses
jordan 11s
michael kors outlet clearance
north face jackets
ray ban outlet
air max 95
mulberry uk
canada goose outlet
hollister
coach outlet store online
fit flops
cheap uggs<
coach factory outlet online
michael kors outlet
uggs outlet
marc jacobs outlet
ralph lauren outlet

24 detsember, 2015 05:42

 
Blogger 柯云 said...

2016-06-02keyun
louis vuitton outlet stores
true religion outlet
coach outlet online
oakley outlet
nike store uk
cheap air jordans
ray ban sunglasses outlet
nike roshe run mens
adidas originals store
ray ban outlet
michael kors outlet online
louis vuitton bags
ray bans
nike air huarache
coach outlet
tiffany rings
ray ban sunglasses outlet
cheap toms
coach outlet
nike sb janoski
ray bans
ladies cartier watches
coach outlet
polo ralph lauren outlet
louis vuitton handbags
michael kors outlet online
toms shoes
replica rolex watches
ray ban outlet
coach outlet online
louis vuitton outlet stores
toms outlet
air jordan shoes
fitflop shoes
michael kors handbags
louis vuitton outlet online
hollister clothing
polo ralph lauren
louis vuitton handbags

02 juuni, 2016 09:03

 

Postita kommentaar

<< Home