Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, november 03, 2006

Minu päev

Tänaõhtused kaaslased on tikrisiider ja seminaritöö :P Olen teemas sees, nagu omas elemendis, jutt jookseb, tuju on hea - nii vähe ongi õnneks vaja :D Tundub, et täna pean terve öö kirjutama, vähemalt senikaua kuni silm lahti seisab, sest täna on ispiratsiooni. Seminaritöö edeneb, töö kirjutamise käigus on mul peaaegu pähe kulunud juba 50 luuletust, huvitav, mis nende asemel mu mälust kustus? Aga see polegi tegelikult oluline, oluline on see, et mulle meeldib see, mida ma teen ja oluline on ka see, et mul on nüüd 50 luuletust, mida jõuluvanale lugeda :D

Sildid: