Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, jaanuar 05, 2007

Nõuanne: kuidas võita masendust

See on lihtsalt uskumatu, kuidas vihasena ja masenduses olles tuleb tahtmine poodi minna ja midagi osta :D Mhmh, sain täna jälle ühe hilbu võrra rikkamaks, aga tegin ka ühe mõistliku ostu - Tõnis Kahu "Viis+sõnad - 40 eesti parimat poplugu, isiklik". Raamat, millega on kaasas ka plaat 18-ne looga, üsna segapudru ja üldsegi mitte selles mõttes poplood nagu arvata võib (no kui öelda popmuusika, siis mul tulevad silmeette kõiksugu tibi"muusikud" näiteks), üsna asjalik ja huvitav plaat, raamatu lugemiseni pole kahjuks veel jõudnud. Kunagi (oi see oli ammu :P) meeldis mulle väga väga Lu:k´i lugu "La:v", nüüdseks olin selle loo täiesti unustanud ja juhhuu (parasiitväljend viimasel ajal), see on ka sellel plaadil. Pole üldse selline muusika, mida ma tegelikult kuulan, aga see lugu meeldib millegi pärast, mitte nii väga, et iga päev kuulata, aga kord kuus võiks kõrvus kumiseda küll. Veel leiab sellelt plaadilt Sven Grünbergi, Röövel Ööbiku, dallase, Apelsini, Pastaca, Marju Kuudi, Riho Sibula jne jne. Raamatust hiljem...
Igatahes olen selle ostuga rahul ning vihane ja masenduses ka enam ei ole, sest nii suur ja võimatuna tunduv probleem sai väga kiire ja positiivse lahenduse (aga lahenenud probleemidest ei ole mõtet rääkida eks).
Üks hull eksam ja 2 jubedat kirjalikku tööd veel ja siis uue hullu ja kõige viimasema semestriga rinda pistma.
Ahjaa, haige olen ka jälle, või ikka veel. Nüüd kohe täiega ikka, unetud kurguvalused ja köhaga võitlevad ööd ja vastikult uimased päevad (tööpäevad).

Sildid:

2 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

..haigena tööl olemine on jah masendav. Väsitav. Lisaks tegelt ebaeetiline ka. Vähemalt minu töö puhul, käin ja köhin ning aevastan teiste joogi-söögi sisse..:( Loodan, et oled tervemaks saanud.

09 jaanuar, 2007 23:07

 
Blogger Annika said...

tegelikult on ju olemas sellised toredad asjad nagu haiguslehed, aga jah, kuna mul perearsti pole, siis vist ei ole kuskilt sellist asja ka hankida ja noh, kuni veel suremas ei ole, siis on ju kõik korras (ptui-ptui-ptui). Ja ma arvan, et keegi ei pahanda ka kui ma riiete ja paberite peale natuke köhin, söögiga on vist pisut teine lugu jah ;). Igatahes õnneks on näha juba paranemismärke ja sess sai ka läbi :)

09 jaanuar, 2007 23:59

 

Postita kommentaar

<< Home