Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, august 03, 2007

Valuvaigisti

Ma valisin selle, et valu ei ole. Ma oleksin võinud valida ka mõne teise, sest neid oli veel. Neid oli veel palju. Aga ma valisin selle, kus valu ei ole.
Valu ei ole, aga tuimus on. Kurbus on ka, aga ilma valuta kurbus. Õnnejoovastusest pakatavat naeru ei ole, rõõmu ei ole, armastust ei ole, kaotuseid ei ole, võite pole... sest valu ka ei ole, ma andsin ta ära... Kõik sõltub valust. Kui ei ole enam valus, siis on tühjus. Kui hinges on tühjus, siis on kõik kadunud...
Kui oli valu, siis olid unetud ööd, unised päevad, mõtlikud hommikud, ootavad õhtud. Nüüd on tühjus. Kui oli valu, siis olid ka õnnest värisevad käed ja õnnepisarad ja õnnelikud silmad. Nüüd on tühi pilk, mõttetud sõnad ja nukravõitu õhtud.
Kui ma valisin selle, et valu ei ole, siis ma ei teadnud, et valus seisnebki meie õnn. Armastus tundus kunagi liiga valus. Ootamine kestis igaviku... iga kord... Ja sõnad tegid tihti haiget, kuigi ma ootasin neid. Ootus tegi veel rohkem haiget. Ja ärkvel oldud ööd tegid haiget. Nüüd ei ole enam valu... Nüüd on ainult ilma valuta kurbus.
Kui ma saaksin uuesti valida, siis ma valiksin valu. Aga elu ei anna kahte võimalust, olen oma valiku teinud ja valisin selle, et valu ei ole...

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

nii ilus... täpselt nagu oleks ise kirjutanud sest ma tunnen sama. kuidas anda valu ära? lihtsalt unustades & blokeerides? ma tahan sedasama apaatiat tagasi mis mul kunagi oli. see jutt on kuskilt raamatust jah? ma tahan seda olekut aga ma ei suuda loobuda. kuidas?

04 august, 2007 01:25

 
Blogger Annika said...

See ei ole raamatust, vaid elust enesest.

04 august, 2007 10:22

 
Blogger KikuRiinu said...

...kuidagi liiga tuttav. :( aga sellest (valust) loobumiseks pole veel valmis. oeh.

04 august, 2007 12:05

 

Postita kommentaar

<< Home