Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, mai 10, 2006

Vaikus

Millal te viimati ärkasite nii, et automüra ei kuulnud ja kusalegi kiirustama ei pidanud? Mina ärkasin täna nii. Mõnus. Ja nüüd vaikusesse jalutama.

Jalutamast tagasi nüüd. Mõnus, enesetunne on hea. Kummaline on see, et ma käisin surnuaias täiesti üksinda ja ei tundnud mingiti hirmu (seal ei olegi ju midagi karta), aga ma ei julgenud üksi vallimäele minna (tegelikult ei ole ju seal ka midagi karta). Mulle tulid lihtsalt meelde jutud, mida räägiti siis kui vene kiriku varemed veel seal olid, aga neid vist enam pole..?! Kummaline. Kas veel üks foobia.? Igatahes see vaikus ja rahu mõjus mulle hästi, aga homme pean suutma jälle rutiini sulanduda ja linnakärasse naasma (kusjuures ma vist hakkaksin sellest paari päeva pärast isegi puudust tundma kui ma ei saaks tagasi minna).