Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

teisipäev, juuli 11, 2006

Jalgpalli MM finaal


Kuna ma 4 nädalat televiisorit ei vaadanud, siis seekordsest MM-st õnnestus näha ainult finaali. Tundub, et ma ei jäänud millestki ilma, sest mängud olid väga igavad olnud. Finaalis hoidsin pöialt Prantsusmaale kuna Zidane on üks mu lemmikmängijatest, aga jube sant tunne on nüüd peale finaali. Mida küll ütles Materazzi Zidane`le, et viimane endast nii välja läks? Zidane on ju tuntud kui ääretult tasakaalukas ja rahulik mängija. Tema viimasele mängule jäi nüüd väga mõru maik juurde. Kahju on. Ma saan aru, et närvid olid väga pingul ja kui oled vigastanud õlga ja keegi hoiab su haigest õlast kinni ja siis veel solvab sind, siis sellises närvilises, pingelises ja väsinud õhkkonnas võib endast välja minna küll. Zidane mängis minu arvates finaalis väga hästi, aga samas sai ta hakkama sellise rumalusega, mis võttis prantslastelt võidu. Ühelt poolt ma süüdistan Zidane`i, aga teisalt mõistan ma teda ja tunnen hoopis kaasa, et ta karjäär just nii lõppes. Mul on hea meel, et ta siiski sai MM`i parima mängija tiitli ja minu silmis jääb ta siiski läbi aegade üheks parimaks jalgpalluriks. Ootame ära Zidane`i enda kommentaarid, sest Materazzi kommentaari küll keegi ei usu.
2 aadressi, kust saab näha Materazzi toorust ja ebaausat mängu:
http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg&search=materazzi
http://www.lexpress.fr/mag/sports/dossier/mondial-2006/dossier.asp?ida=442840