Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, juuni 04, 2006

"Algab suvi"

Käisin siiski Paides üritusel "Algab suvi". Lihtsalt tuiskasin peale tööd sinna ja järgmisel hommikul vurasin Tallinnasse tagasi tööle. Läksin sinna Ans. Andurit kuulama/vaatama, sest polnud juba peaaegu aasta nende kontserdil käinud ja veitsa piinlik oli selle pärast (vahepeal ma käisin päris tihti, aga viimasel ajal esinevad nad alati mõne parema bändiga samal ajal või siis Tartus). Nemad olid head. M. ütles küll, et neile endile tundus laval väga sitt, aga minu meelest oli ok, sest olen ka sitaks hullematel kontsertitel käinud. Igatahes publik oli Paidele väga-väga tüüpiline. Kõik istusid süngete nägudega pinkidel ja ei viitsinud isegi plaksutada.

Aga seal oli veel ansambleid, kelle vastu ma isiklikult mingit sümpaatiat ei tunne, aga kuna ma juba seal olin, siis kuulasin/vaatasin need kah ära.

OSM ehk One String Missing on noor Paide bänd, kelle järgi kõik teismelised Paide neiud hullud on (ürituse publik koosnesgi põhiliselt 10-16 aastastest). Kui nad tegutsema hakkasid, siis ma mõtlesin, et tüüpidest võib asja saada, aga võrreldes esimese kontserdiga oli toimunud pigem suur tagasilangus (see oli nende teine kontsert). Kutid olid ülbeks läinud kuigi põhjust selleks nagu küll ei ole (veel). Kui juba alguses nii ülbe olla, siis kaugele küll ei jõua.

Siis olid seal veel suhteliselt sarnased pundid Slide Fifty ja Evergreen86. Need tüübid teevad sellist muusikat, mida Ameerikas igas teises garaažis tehakse. Slide Fifty võib küll n-ö midagi saavutada, sest nad on ilusad poisid, kelle järele teismelised tüdrukud lausa tormi jooksevad, neil on head tutvused ja neis on just parajalt ülbust ja head enesehinnangut.

Veel olid seal Brides in Bloom ja Aides, aga ma ei viitsi rohkem kommenteerida.

Selle ürituse juures meeldis mulle väga see, et noored olid ise kõik bändid, tehnika, üritusloa jne jne organiseerinud/hankinud ja sponsoreid olid nad kah nii palju suutnud leida, et bändide tasud tulid kõik sponsoritelt. Tublid. Sellises väikeses linnas nagu Paide on vaja aktiivseid noori, et vähem aktiivsetel midagi teha oleks ;)