Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

laupäev, mai 20, 2006

Eurovisioon

Eurovisioon, eurovisioon, eurovisioon, eurovisioon. Bla-bla-bla-bla. Igal aastal üks ja sama. Ma südamest loodan, et täna võidab Leedu, sest see lugu oli täielik eurovisiooni mõnitamine ja just seda mõnitust olekski eurovisioonile vaja. Ja kui ei võida Leedu, siis võiks võita Soome, sest ka see oleks paras ninanips kriitikutele.
Miks Eesti finaali ei saanud? Sest oleks juba ometigi aeg aru saada, et rahvale lähevad peale mitteeurovisioonilikud laulud. Abbast on kõigil juba kõrini. Ja bürokraatiast ma üldse ei räägi, sest ausast mängust eurovisiooni puhul küll juttu ei saa olla.
Minu arvates kaotas eurovisiooni lauluvõistlus oma väärtuse hetkest, mil riigid ei pidanud laulma oma keeles. Minu jaoks oli asja võlu just selles.
No ja see Eesti eelvoor on kah ikka jama. Ma ei usu mitte unes ka, et need lood, mis n-ö Eesti finaali ei pääse, on veel kehvemad kui need 10, mis pääsevad. See lihtsalt ei ole võimalik, et igal aastal kirjutataks eurovisiooni jaoks umb 100 nii kehva lugu.
Tänan tähelepanu eest!
NB! Huvitavat lugemist eurovisiooni kohta: http://mait.puiestee.ee/index.php?/archives/37-UEks-grafomaanlik-jama.html