Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

esmaspäev, mai 15, 2006

Paljassaare Rockfest

Laupäeval sai käidud selle aasta esimesel väliüritusel - Paljassaare Rockfestil. Ultramelanhooli ajal oli heli nii jube, et kõrvad karjusid appi. Ja see ansambel pole mulle kunagi eriliselt sümpaatne ka olnud, paar lugu ainult. Kontsertilt jäi kõrvu üks klaveriga lugu ja just see klaver selles loos meeldis mulle (klaverifriik). Ilmataat muidugi oskas ikka just selleks päevaks kõik tugevad ja külmad tuuled kokku ajada. Jube külm oli. Ma ei pidanud vastu ja läksin vahepeal minema. Jõin sooja kohvi ja siis marssisin tagasi. RaudAntsu olen kah mitu korda enne kuulnud ja ütlen ausalt, et mulle ei meeldi. Dead Next Door oli isegi enam-vähem norm. Võttis vähemalt jala tatsuma. Aga kuna ma kuulsin neid üldse alles esimest korda, siis ei komeenteerikski rohkem, sest esimese korraga ma üldjuhul asjadest selget pilti ei saa. Sõpruse Puiestee oli sel korral väga hea. Ja tagumistes ridades helipuldi läheduses oli heli kah norm. Supper. Ainult et liiga vara lõppes kontsert ära, ei saanud veel õieti sooja sisse. Ja muide tuul jäi kah vaiksemaks. Igatahes tore üritus oli, selline naljakas - reoveepuhastusjaama territooriumil kari karvaseid ja sulelisi, alkohoolseid jooke müüdi fuajees ning väljas müüdi limonaadi ja saiakesi. Vot nii. Kes ei käinud, see kahetsegu.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Endale jäi ka normaalne mulje aga Allan oli VÄGA vihane. Et Utsat ei tulnud ja et villu natuke liiga jommis oli.
Veider värk see esinemiste asi. Mõnikord on laval ok aga saalis kohutav, siis on publiku meelest lahe aga endal on raskelt vilet olemine. Ja siis veel nii, et poole bändi arust oli hea kontsert ja pool ansamblit arvab, et elu kohutavam.

23 mai, 2006 17:29

 
Blogger Annika said...

Ma olen käinud päris mitmel teie kontsertil ja pean ütlema, et see oli pigem ikkagi paremate hulgast. (Mitte kõige parem). Võibolla oli asi väga külmas ilmas, ja külmetanud kõrvades, aga midagi halba peale liiga lühikese etteaste ma küll öelda ei oska.

23 mai, 2006 17:45

 
Anonymous Anonüümne said...

Tõnis Veelmaa ongi äge.

28 mai, 2006 17:05

 

Postita kommentaar

<< Home