Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

esmaspäev, märts 19, 2007

Hetkeemotsioonid

Ma vihkan keeletoimetamist. Originaaltekstid veel, nendes on tavaliselt pisut lauseehitust vaja muuta ja kirjavigu parandada, aga krt tõlketekstid on jõledad ja ma olen just peamiselt nendega pidanud kokku puutuma. Ma loodan, et ma ei pea hakkama seda kunagi n-ö päris tööna tegema. Kunagi tundus see parim amet, nüüd ajab lausa OKSELE! Ma loodan, et kui kell 00.00 saab ja praeguse töö tähtaeg kukub, siis läheb ka see vastikustunne mööda. Hetkeemotsioonid.

Näitelause: See uuring veenis teda, et intelligentsus oli päritud ja juhtis edasiste uurimusteni, mis hõlmasid reaktsiooni aja ja ulatuse ning meelte spetsifitseerituse individuaalsete erinevuste hindamist, mida sestsaadik on näidatud akadeemilise eduga seoses olevana. - No tule taevas appi!

Sildid: