Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, märts 22, 2007

Lobapidamatus

Ostsin täna endale oma elu kõige lühema seeliku. Kevad ajab pea sassi lihtsalt. Mehele näitasin ka ja ta oli sellest vaimustuses, aga talle ei ole veel kohale jõudnud, et ma ei hakka sellega ainult kodus käima, vaid lähen ikka tänavale ka :D. Nüüd on veel kontsaga kingi vaja :P - ärge kardke, ma ei hakka tibistuma, lihtsalt igal naisel on vaja vahest kingadega klõbistada ja lühikest seelikut kanda, et õhtul koju jõudes endale vanduda, et nad ei kanna neid enam kunagi, aga varsti läheb see lubadus meelest ära ;). Enda arvates ostsin jube lahedad püksid ka suveks, aga Anti ütles, et need teevad mu jalad kõveraks. Imelik tegelikult, et talle ei ole kuue aastaga veel kohale jõudnud, et mu jalad ongi kõverad :S.

Lobapidamatus on täna. Homme on kindlasti ilgelt lahe hommikul pohmakaga töövestlusele minna :P. Okou, peakski vaatama, mida homme selga panna, vastasel juhul on hommikul paanika majas. Väga naiselikud mured täna millegi pärast :S

Ahjaa, tänane tööpäev oli üle pika aja supper! Tööd oli metsikult ja just see mulle meeldibki.

Magama ei saa ka vist nii pea veel minna, energia on tohutu, hakka või midagi kasulikku tegema :P

Sildid: