Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

esmaspäev, aprill 16, 2007

Lugemishimulistele

Olen suremas. Mage nali, tegelikult olen lihtsalt meeletult tüdinenud sellest tööst, mis peab täna 00.00 valmis saama, aga millest mul on alles pool :S Njah. Igatahes, üleskutse – kes loeks minu eest järgmiseks nädalaks kolm raamatut läbi ja jutustaks siis need võimalikult detailselt mulle ümber. Maailmakirjanduse eksam on tulemas, mul on 10-st raamatust alles seitse loetud ja kohe mitte ei jõua.

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mis raamatud need on? Ma ei tea kas ma lugeda viitsin (ülehomsest läheb kiireks) aga äkki olen mõnda juba lugenud

16 aprill, 2007 23:06

 
Blogger Annika said...

Njah, tegelikult on valik üsna suur ja kindlasti oled sa midagi nendest lugenud. panen valiku meilile, võib-olla mul isegi veab :D

17 aprill, 2007 00:42

 

Postita kommentaar

<< Home