Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, juuli 04, 2007

Raport

25. juuni Liisuga loomaaias. Väikestes lastes on see miski, mida täiskasvanutel enam millegi pärast pole, täiskasvanud ainult pabistavad ja närvitsevad iga tühise asja pärast, lapsed on rõõmsad, lapsed on emotsionaalsed, lapsed on toredad ja lastel on meile nii mõndagi õpetada. 5-aastased on juba ääretult asjalikud, vähemalt minu lemmik viieaastane küll :)


26. juuni Vembu-tembumaal. Me Kristiga üritasime kõike Liisu järgi teha, aga no mitte ei õnnestunud. Sealt, kust lapsed läksid mängleva kiirusega läbi, jäime meie hirmu pärast toppama - mängumaja tundus liiga kõrge (pildil), liumäest ärme üldse räägi, Tarzani rada oli paras katsumus ja batuudil hüppamisega me ka just kõige paremini toime ei tulnud. Ainult minigolf sobis meile ideaalselt, kuigi sealgi oli Liisu meist parem :D


28. juuni Linnateatris "Isad ja pojad". Etendus meeldis mulle kordi rohkem kui raamat. Mul on vene kirjandust lugedes alati see probleem, et ma ei suuda nimesid meelde jätta ja siis lähevad kõik segi. Pealegi oli selles teoses ka peaaegu samade nimedega tegelasi, siis oli segadus veel suurem. Ja tegevus oli minu jaoks igav, venis. Ja mulle tohutult meeldivad kirjanikud, kes keset igavat tegevust suudavad äkitselt teksti pikkida mõne sellise lause, mis edasi lugema ärgitab või lausa pahviks lööb, Turgenevil selliseid asju ei olnud. Aga etendus oli hea. Matvere kehastatud Bazarov oli tõeliselt hästi mängitud ja tegelaskuju järsud hoiakud tulid isegi paremini välja, kui raamatut lugedes. Ja Indrek Sammul mängis hästi. Piret Kalda tegelaskuju oli väga koomiliseks lavastatud, raamatus see vähemalt minu jaoks välja ei tulnud, aga etenduse jaoks oli see hea, koomilised elemendid ju müüvad tänapäeval. No ja Allan Noormets oli loomulikult see tola Pjotr, ääretult hästi sobis :D Ja Hele Kõre sobis Katjaks hästi, aga saia asemel sõi ta etenduses hoopiski maasikaid :P. Igatahes jah, etendusega jäin väga rahule, raamat ei olnud minu jaoks.

29. juuni tantsupeol. Ma käisin esimest korda elus tantsupeol, sest tavaliselt on mul alati kooriproovid lauluväljakul olnud täpselt samal ajal. Väga hea elamus. Tundub uskumatu, et keegi oma pisikeses peakeses mõtleb välja kõik need kompositsioonid ja kujundid jms. Ja keegi paneb veel need tuhanded tantsijad korraga ühte sama asja tegema. Huh, võimas.




30. juuni mustamäe vanima hoone (TTÜ ühika) lammutamine. Ilus ilm, kuiv muru, vähe rahvast. No Contra pole mulle kunagi meeldinud. Kui Breedle esimest lugu hakkas mängima, siis mul oli selline tunne, nagu kuulaks Creedi, sarnasus oli nii suur, et ma ei viitsinudki neid üldse kuulata. Viimase loo ajal avastasin, et see oli cover ja nüüd ma ei teagi, kas neil üldse oma lugusid oligi, võib-olla oligi esimene lugu Creedi oma. Ja heli oli sellel üritusel ikka tudengiürituste jaoks igati omane, linnud laulsid ka üle :D. Aga vähemalt oli Sõpruse Puiestee ajal vokaali kuulda, ma eeldasin, et peale trummi nagunii midagi ei kosta. Aga ühikas oli küll nii kohutav, et ma vist ei elaks siis ka sellises kohas, kui keegi mulle peale maksaks, jube. Pildil kübeke publikut, bänd ja tondiloss.



1. juuli laulupeol. Kui ma nüüd õigesti arvutasin, siis oli see mu viies laulupidu. Vingelt palju rahvast ja ilusad laulud. Laulukaare all olles on alati selline tunne, et... tegelikult ei saagi vist seda tunnet kirjeldada. Sel korral ma arvasin, et sellist väga ülevat hetke ei tule, aga no Tõnis Mägiga koos "Palvet" lauldes tuli klomp kurku küll (teadmiseks neile, kes vist pole kunagi laulupeol käinud, et laulupeol ei lepita peaproovis kokku, et teeme nüüd nii, et selle laulu kutsume kordusesse. Ma tegelikult üldse imestasin, et ainult üks lugu sel korral kordamisele tuli). Ja laulu- ja tantsupeo tunnusmeloodia/laul "Puu on puude kõrgune" oli väga meeldjääv ja ilus. Ja mulle tohutult meeldib see, et n-ö klassikaliste laulupeo laulude kõrval võetakse repertuaari ka kaasaegseid autoreid. Ma ei mõtle sellega, et nüüd peakski igal korral Jarek Kasar räppimas käima, nt Olav Ehala laule oli ja "Puu on puude kõrgune" on kaasaegsetelt ja Hando Runneli tekste oli jne. Ja isamaalised laulud ütlevad ka praegusele põlvkonnale rohkem, kui vanem generatsioon arvab. Ilus päev oli. Pildil on publik :P



Eilne pisike "kursuse kokkutulek" kujunes kõigest kolme inimese rummiõhtuks, aga kui võtta lõpetajate arvu järgi, siis oli ju lausa pool kursust kohal ;), ja oligi hea, rummi jätkus kauemaks ja Eesti mälumäng oli ka lõbusam, kui keeled enam küsimusi ütlema ei paindunud :D

Täna oli küll auga välja teenitud puhkepäev, pisut lugemist, pisut klaveri klimberdamist ja koristamist, nüüd Kiisale värsket õhku hingama, Lasnamäe juba mitu päeva haiseb :S

Ülejäänud pildid: http://www.foto24.ee/album/20935

Sildid:

8 Comments:

Blogger Kristi said...

päris hea on lugeda, mis sa/me kõik vaid ühe nädalaga teha oleme jõudnud :) nii tore, super puhkus!

05 juuli, 2007 00:23

 
Blogger Annika said...

Jaa, supper nädal, kui ma seda siia kirjutasin, siis ma mõtlesin, et huvitav, kuidas ja millal ma veel tööl käia jõudsin :D

05 juuli, 2007 10:20

 
Blogger Kristi said...

ma ka just mõtlesin, et mul oligi puhkus, aga sa pidid tööle ka veel jõudma :P väga tubli ;)

05 juuli, 2007 10:53

 
Blogger KikuRiinu said...

Kiisale??? :o:o:o

05 juuli, 2007 15:32

 
Blogger Annika said...

Mhmh, lasnamäele mõnusalt lähedal, pisut üle 20 km ainult :P

06 juuli, 2007 00:08

 
Blogger KikuRiinu said...

ai nõu, mu suvila on seal. :D

06 juuli, 2007 11:24

 
Blogger Annika said...

No ma loodetavasti varsti elan seal ;) mitte küll päris Kiisal sees, pisut Kohila pool.

06 juuli, 2007 12:13

 
Blogger KikuRiinu said...

Haa, veri khuul. (Y)

06 juuli, 2007 12:20

 

Postita kommentaar

<< Home