Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, august 21, 2008

Öölaulupeost

Alustan vingumisega, sest mind tohutult häirib see, kuidas inimesed kogu aeg ainult vinguvad - see ei ole ikka see, mis 20 aastat tagasi; seda "õiget" tunnet ei ole enam, see kõik on võlts jne jne. Mingit tunnet ei saagi olla kui kogu aeg on maa külmund ja kärss kärnas.
Tegelikult oli öölaulupidu "Märkamisaeg" igati õnnestunud pidu. Kõik inimesed ei käinud 20 aastat tagasi nendel n-ö õigetel öölaulupidudel, näiteks 3-aastane mina ei mäleta sellest mitte kübetki. Aga laulupidudel olen ma käinud sellest ajast saati kui mu mälu midagi mäletama hakkas, enamasti laulukaare all ja mitte ükski laulupidu ei ole möödunud pisarateta, sest emotsioonid on alati tohutud. Ja nende 20. aasta jooksul on minu jaoks kõige suuremaid emotsioone tekitanud 2007nda aasta koolinoorte laulupidu ja "Märkamisaeg" - kõige rohkem inimesi, kõige ilusamad laulud, kõige rohkem kaasalaulmist. 6 tunni jooksul ei tulnud kordagi mõtet, et võiks istuda, kordagi ei hakanud külm, kordagi ei mõelnud, et ei laula enam, sest hääl on kähe, kordagi ei kohanud ebameeldivalt alkoholijoobes inimesi, kordagi ei olnud tunnet, et see kõik on võlts. Vahest on hea paljukesi koos olla ja tunda rahulolu nii lihtsast asjast nagu koos laulmine.
Ja need, kes hirmsasti vinguvad, võiksid natukene mõelda, et kui nendel on mälestused 80ndate öölaulupidudest, siis praegu 20ndates eluaastates noored mäletavad ilmselt "Märkamisaega" tohutult positiivsete emotsioonidega, mis sest, et see öölaulupidu ei olnud päris "see".

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Jääb mulje, et blogides on väga palju selliseid ,,tugitooliinimesi,, kes kas ei käi kunagi kuskil või käivad ainult Eitavatel üritustel. Sest tore on ju alati end teistele risti vastupidi seada. Nii oled sa Õige ehk Undegroundinimene!
Aga mis joodikutesse puutub, siis valdavalt neid ei märgatud jah. Mina siiski märkasin. Üks istus üsna algul juba seal murul ja kakerdas oma õllepurgiga, kuid ilmselt olen ma liiga tähelepanelik pluss veel see, et NII suure massi kohta on nii väike kõrvalekalle ka lubatud.:)

21 august, 2008 15:19

 
Blogger Annika said...

Just, tugitooliinimesed on õige mõte. Ma jätsingi postitusest selle välja, et see vingumine öölaulupeo üle meenutab mulle pisut sarnast vingumist, mis on alati peale valimisi, mil suurimad vingujad on alati need, kes ise valimas ei käinud.

21 august, 2008 16:07

 

Postita kommentaar

<< Home