Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

teisipäev, august 05, 2008

Uuendused

Mu tutvusringkond koosneb peamiselt 20-35 aastastest inimestest. Viimastel päevadel (tegelikult kuudel) on mulle lõpuks pärale jõudnud, et need aastad on vist kõige murrangulisemad. Mulle tundub, et kõik selles vanusevahes inimesed kas
a)abielluvad
b)saavad lapsi (viimasel ajal kohe eriti tihti :))
c)kolivad uude kohta
d)leiavad uue töö
e)astuvad uude kooli
Mitte ükski päev ei möödu enam mõne sellise uudiseta. Vaikselt hakkab tunduma, et ma jään äkki rongist maha :D

Sildid:

3 Comments:

Blogger LiizaKazz said...

oleneb, mis rongile sa joosta tahad? Minu meelest on kõige olulisem iseendaga hakkama saada, häid sõpru omada ja kõik muu... Kas tuleb või jääb tulemata... :D

06 august, 2008 12:17

 
Anonymous Anonüümne said...

No kui rong läks ära, võib lennukiga sõita.

06 august, 2008 15:08

 
Blogger Annika said...

Appi jah, kuidas ma küll ise selle peale ei tulnud. Ja kui lennukist ka maha jään, siis sobib mõni kosmosesüstig ka ehk

07 august, 2008 20:58

 

Postita kommentaar

<< Home