Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, mai 29, 2008

Nimekiri

Mõned raamatud, mis on vahepeal loetud saanud, ehk on kunagi aega mõne sõnaga kirjutada ka. Ausalt öeldes ei kujuta enam ette, mis tähendab see, et seisad raamaturiiuli ees ja võtad sealt vabatahtlikult mõne raamatu lugemiseks. Mõne nädala pärast ehk õnnestub proovida.

Jaan Kross „Paigallend“
Ene Mihkelson „Katkuhaud“
Mati Unt „Öös on asju“
Tõnu Trubetsky „Pogo“ ja „Anarhia“
Kivisildniku kogutud luuletused
Triin Soomets „Soon“
Hasso Krull „Kaalud“
Andrus Kivirähk „Rehepapp“
Andrus Kivirähk „Õlle kõrvale“
Peeter Sauter „Indigo“
Peeter Sauter „Kogu moos“
Hiram „Mõru maik“
Kerttu Rakke „Kalevipoeg“
Kaur Kender „Iseseisvuspäev“
Mehis Heinsaar „Vanameeste näppaja“
Jan Kaus „Tema“
Anu Saluäär „Rändamisest ja väljarändamisest“
Friedebert Tuglase novellid
Peet Vallaku novellid
Arvo Valton „Kaheksa jaapanlannat“
Urmas Vadi mõned novellid
Tarmo Teder „Jutte kambrist“
Armin Kõomägi „Amatöör“
Pentti Saarikoski „On või ei ole. Euroopa serval“
Hesse „Demian“
Hoffmann „Uneliivamees“
Virginia Woolf „Oma tuba“
Roland Barthes „Tekstimõnu“
Umberto Eco „Lector in fabula“ – lugejast
Hans Georg Gadamer „Hermeneutika universaalsus“ mõned peatükid
Susan Sontag „Vaikuse esteetika“
Janek Kraavi „Postmodernismi teooria ja postmodernistlik kultuur“
Tohutul hulgal artikleid (vist peaaegu kõik asjalikud, mis eesti keeles saada), mis puudutavad näiteks Freudi, Jungi ja Lacani psühhoanalüüsi, feminismiteooriaid, hermeneutikat, retseptsiooniteooriaid ja pisut strukturalismist ka. Ja kindlasti midagi ununes.

Sildid:

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Jube
Tegelikult on jube kui vähe ma olen lugenud eesti kirjandust

30 mai, 2008 19:35

 
Blogger LiizaKazz said...

ja ma arvan, et lugemist tuleb juurde. Sellest saab meie töö, hakkame selle eest raha saama. :D

no on krt :D

lovely

01 juuni, 2008 10:23

 
Blogger Annika said...

Ma ise loen ka jube vähe eesti kirjandust tegelikult ja ma ei ole sellele veel loogilist seletust leidnud, sest meil on ju tohutult palju head kirjandust tegelikult.

Ma ei teagi, kas raha saamine oleks tore või mitte. Ma kardan, et kui see muutuks tööks, siis ei oleks see enam sugugi nii nauditav. Aga samas, asjade eest, mida nagunii teha tahad, on ju tore palka ka saada, vist. No eks paistab. Selleks peab vist julgust olema, mida mul eriti ei ole.

01 juuni, 2008 11:07

 
Anonymous Anonüümne said...

Tegelikult tulekski elada nii, et sa saad raha asjade eest, mida sulle meeldib teha. Kas see poleks tore?

01 juuni, 2008 16:01

 
Blogger Annika said...

Ma ei tea, kas oleks tore, ma kardan, et siis muutuvad meeldivad asjad tööks ja töö kurnab lõpuks ära, sest paratamatult peab tööd tegema mingil määral ka selleks, et ellu jääda. Teisalt aga jääb töö kõrvalt alati meeldivate asjadega tegelemiseks nii neetult vähe aega, siis seda probleemi ei tohiks olla. Ei tea, peaks vist lihtsalt järele proovima.

01 juuni, 2008 16:50

 
Anonymous Anonüümne said...

Jah, ilmselt nii see on

15 detsember, 2009 01:05

 

Postita kommentaar

<< Home