Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, aprill 17, 2008

Ma sain emaks :D

Nii, peaaegu kuu aega on eelmisest postitusest möödas ja see kuu on läinud metsiku kiirusega. Kolimine on nüüd täies hoos, pühapäeval anname korteri võtmed ära ja hakkame uues kodus pesitsema. Kool on täiesti unarusse jäänud ja sellest on pisut kahju. Aga kiire on selle pärast ka, et ma sain vahepeal emaks :D. Öösel pean iga kahe tunni tagant ärkama, sest pisike Pallike muudkui näksib mind varbast või sikutab juukseid või mida iganes. Ma olen neli aastat kassi tahtnud ja lõpuks ometi sain ka :). Praegugi ta magab mul süles, sest ta keeldub üksi jääma :P. Ma nüüd pakin edasi.

Sildid:

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

hmm varjupaigast pole mõelnud kassi võtta? või on see juba? http://www.loomadehoiupaik.ee/?menuID3=178&ids=248|169|178&productID=3372&id=0 see kurbus see igatsus neis silmades..kohutav ise võtaks veel aga praegusegagi probleeme see ka tänavalt & veidi liiga peksin teda vist palju vahepeal aga jah noh sitt lugu

26 aprill, 2008 22:22

 

Postita kommentaar

<< Home