Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, juuni 01, 2008

Mul on üks saladus - ma olen ühest neist...

Tehke omad järeldused.

Koer - Väikeste linnade mehed (Teksti autor Aapo Ilves. Muusikaga koos mõjub igatahes üsna hästi, kahjuks ma netist seda kuskilt talutava kvaliteediga ei leidnud)

väikeste linnade mehed on lollakad
lakuvad viina ei kasvata kanepit
joove kui peas on siis mõni neist naljatab
oh oleks ma koolis käinud õppinud ametit

väikeste ...
väikeste linnade naised on lollakad
vahivad seepi neil nutt tuleb peale
peksavad keelt makaronidest kollakat
oh poleks ma läinud sellele seale ...

väikeste linnade lapsed on lollakad
kool vahetundidel täis on nende kära
siin on tore saab joosta ja hullata
kui suureks kasvan ei lähe siit ära ...

Hu? - Depressiivsed Eesti väikelinnad



Ja selle kinnituseks ka
  • üks artikkel
  • Sildid:

    4 Comments:

    Anonymous Anonüümne said...

    Väga lahe tekst

    02 juuni, 2008 13:44

     
    Blogger LiizaKazz said...

    hu on igal juhul täht meie taevas :D

    03 juuni, 2008 11:13

     
    Anonymous Anonüümne said...

    See on Ilvese tekst. Esimene salm on puhas daktül, teine ja kolmas oleks ka, kui teiste ja neljandate värsside kahesilbilised sõnad rütmi ei murendaks.

    Sellest luuletusest on ka pikem versioon, kus räägitakse samal kujul pealinna meestest, naistest ja lastest. Vt nt antoloogia "Naised on nii imelised".

    --Wr

    29 juuli, 2008 08:57

     
    Blogger Annika said...

    Tänud, parandan ära. Aitäh lugemissoovituse eest ka :)

    04 august, 2008 08:56

     

    Postita kommentaar

    << Home