Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, juuli 27, 2006

Alliksaaretuju

Täna on mul Alliksaaretuju. See on selline tuju, et ma lihtsalt mitu tundi järjest loen Alliksaart ja lõpuks tõden, et see mees oli ikka tohutult andekas ja siis ma ei suuda päev otsa mitte midagi teha, sest igasugused kummaliselt huvitavad mõtted tiirlevad peas. Õnneks see tuju ei külasta mind väga tihti, nii umbes 3-4 korda aastas (vähemalt siiani olen täheldanud sellist esinemissagedust). Rohkem süptomeid ei olegi. Alliksaare sulest on ka järgmised read:

Kaob lõppematuid päevi.
Puruneb kadumatuid päevi.
Ja salvavalt hämmastavaid päevi.
Ja halvavalt lämmatavaid päevi.
Päevi, mis mõtlematult tõtlevad nagu elu.
Päevi, mis on uimaselt umbsed ja pikaldased nagu surm.
Hääletult kukub poolküpseid päevi aegade ääretust puust.
Süda, miks su vaevade vaed muutuvad tund-tunnilt tundlikumaks?
Päevad on nagu lülid kaledalt kõlisevas orjaketis või siis
nagu mündid kõledalt kolisevas kerjakotis.
Päevad eitavad tuska, mida ainult õhtud võivad peletada.
Päevad varjavad saladusi, mida ainult õhtud söandavad seletada.
Päevad on täis tuhmust, mida ainult õhtud oskavad heletada.
Alandused ja juhmused ja julmused teisenevad ja
vahelduvad ja nende alt tõuseme ikka ja igavesti
jälle mina ja sina ja mõned nendestki ja meid
ühendab ülemeelik naer ja meeleheitenaer ja
meeletult igatsev õhtuarmastus ja ülemeeleline hommiku-usk.
Päevad jätavad tõotused õhtute täita.
Päevad tõukavad naudingud õhtute läita.
Õhtud suudavad tõestada rohkem, kui päevad suudavad väita.
Näita mulle oma lemmikõhtut, ja ma ütlen, kes sa olid,
kes sa oled
ja kes sa võinuksid olla.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

mhj p qjj r, free sex. wzu v, lvp wbolbb! nlry p alu yw.

28 detsember, 2010 00:45

 

Postita kommentaar

<< Home