Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, juuli 12, 2006

Näidendid (täiendatud 21.07)

Tassisin puhkusele küll suure hunniku raamatuid kaasa, aga kuna olid väga ilusad ja soojad ilmad, siis oli palju muudki teha. Läbi jõudsin lugeda ainult Anton Tsehhovi (millegi pärast ei lase see lehekülg mul tema nime õigesti kirjutada) näidendid:
  • "Kolm õde"
  • "Kirsiaed"
  • "Ivanov"
  • "Kajakas"
  • "Onu Vanja"

Hakkasin neid lugema, sest lähen laupäeval Ugalasse vaatama "Kolme õe" ja "Kirsiaia" järgi tehtud etendust "Kolm klaasikest kirsiviina" ja tahtsin enne pisut tausta uurida. Üldiselt mulle näidendeid lugeda ei meeldi ja Tsehhov on igas asjas liiga negatiivne mu meelest.

UUENDATUD: Sain tünga, pealkirjast ei tasu järgmisel korral midagi järeldada, etendus oli kokku pandud hoopis Tsehhovi novellide põhjal. Sai naerda ja meeletult külmetada ja näha kuivusest kannatavat Ugala tiiki, aga etendus iseenesest midagi erilist ei pakkunud. Naerda küll sai, aga etendusest ei jäänud kõlama ühtegi mõtet, mis võiks kummitama jääda või mõtlemisainet anda ja ma arvan, et kuu aja pärast ma enam ei mäletagi, et ma seda vaatamas käisin.