Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, veebruar 18, 2007

Sõpruse Puiestee Woodstockis

Jõudsin täna ikkagi Woodstocki, bänd oli küll juba alustanud, aga mitte ammu. Vastik suitsune urgas vastikult purjus inimestega. Joomise vastu ei ole mul midagi, aga mingi kindla piirini ja ma pole ammu üheski kohas näinud korraga nii palju seda piiri ületanud inimesi. Ilma sündita olid mõned lood kummalised, "Armastuse vajadus" näiteks (midagi ilusat jäi puudu) ja "Kuused kuused" ja veel mõned. Vastik publik oli, isegi plaksutada ei viitsitud.
Eelnevast jutust jääb mulje, et jube halb kontsert oli - tegelikult ei olnud, lihtsalt atmosfäär oli väga halb, aga võib-olla oli asi ka minus :S (kuigi ei usu eriti, mul oli üsna hea tuju).
Igatahes, öö jätkub koos puiestee plaatidega ja meeletu suitsuhaisuga, mille ma koju kaasa tõin.

Midagi ilusat:

Kellegi hoidmise valu (M.Vaik)

ma andsin ära oma kellegi hoidmise valu
võibolla seal oli ehk killuke midagi veel
nüüd enam ei armasta, enam ei hooli ei palu
ma andsin ära oma kellegi hoidmise valu

/---/

Sildid: ,

4 Comments:

Blogger KikuRiinu said...

sünti ei olnud? hehe - rockstars ja woodstock üldse on üks paras urgas eniveis. ja suitsuhais.. - ma ei kujuta ette, mida teevad woodstock, levikas, krahl ja kuku kui tuleb suitsukeeld. surevad välja, mhmh! :S

18 veebruar, 2007 14:53

 
Blogger Annika said...

Ma arvan, et need kohad lasevad endale nii kaua kui võimalik pigem trahve kirjutada kui suitsetamist keelata, sest vastasel juhul nad surevad tõesti välja. Ma ei kujuta eriti ette ka, et lähen nt seltskonnaga krahli ja siis pooled käivad vahepeal mingis klaasputkas suitsetamas nt :P

18 veebruar, 2007 15:17

 
Blogger Unknown said...

Ah sinna sa siis tõttasidki.

20 veebruar, 2007 09:33

 
Blogger Annika said...

Kas just tõttasin, aga jah, sinna ma läksin. Kahju oli sellest, et sa nii hilja tulid, aga need paar tundi ei oleks nagunii seda jääd sulatanud. Võõraks oleme jäänud :( Ainuke sõber, kes on viitsinud mind kuulata kui ma mitu tundi kõrkjatest räägin ;)

20 veebruar, 2007 10:58

 

Postita kommentaar

<< Home