Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

laupäev, juuli 07, 2007

Kuratlik inglike

See väike tüdruk, kes tavaliselt ei ütle kellelegi midagi halvasti, vaid võtab asju alati hästi rahulikult, lahendab kõik tülid ja probleemid rahulikult, on viimasel ajal muutunud jubedaks närvipuntraks ja ninatargaks. See tähendab vist seda, et ta ei olegi enam nii väike, aga ta teeb kõik endast oleneva, et seda väikest heatahtlikku plikatirtsu endas säilitada ja ainsa lahendusena mõtles ta väike peanupp välja selle, et ta peab välja pääsema. Selle pärast pakkiski ta kokku sutike riideid, hunniku raamatuid ja ka oma rüperaali juhuks, kui metsas tuleb kirjutamise tuhin, sest ühe väikese essee tähtaeg näiteks läheneb. Pakkiski oma asjad kokku ja kihutab nüüd linnast minema, kuskile keset merd, kuskile kus on metsakohin ja linnulaul ja metsmaasikad ja hommikul värske kaste lõhn ja õhtul päikeseloojang ja järveke kaladega ja aeg, mis ei torma nii kiiresti eest ära, kui linnas.
Palun vabandust, kui ma olen kellelegi ülekohtuselt midagi halba öelnud ja andke andeks ka need, kellega ma olen ilget ninatarka mänginud, ma olen vist lihtsalt väsinud. Reedel korraks tagasi eksamit tegema ja siis Haapsallu ja eks siis näis, kumb võitis ;).

Ma lahkun hüvastijätmata (Tõnu Trubetsky)

Ma lahkun hüvastijätmata,
et ei kustuks su huulte
ja silmade
sära.

Ma lahkun hüvastijätmata
läbi kurjade tuulte
ja ilmade
täna.

Ma lahkun hüvastijätmata,
et hoida su nuukseid
ja pisaraid
ära.

Ma lahkun hüvastijätmata,
veel paitan su juukseid,
su kiharaid
täna.

Sildid: