Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, august 21, 2008

Hea päev

Ma kirjutasin täna terve lehekülje kasulikku ja vajalikku teksti, sobrasin materjalides ja olin tohutult heas tujus. Selline ime juhtus viimati kevadel. Juhhuuu, ma olen tagasi :D (ma enne õhtut tegelikult hea meelega ei hõiska)



Poleks uskunud, et Coldplay mulle meeldima hakkab, aga nende viimane album on uskumatult tugev ja nende klaveriga lood on mulle alati meeldinud. "Viva la vida" on mõnusalt tempokas hea-tuju-lugu.

Sildid:

1 Comments:

Blogger LiizaKazz said...

:D

hea minulgi teada, et Annika on tagasi :D

23 august, 2008 16:29

 

Postita kommentaar

<< Home