Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, august 07, 2008

Esmaspäevad

Ma elan Raplamaal, aga bussi peale saamiseks pean kõndima Harjumaale (nüüd jäi selline mulje eks, et mul on hästi pikk maa minna :D (tegelikult mitte)). Esmaspäeva hommikuti seda maad kõndides avaneb üsna jube vaatepilt. Minuga koos kõnnivad bussipeatuse poole suhteliselt jubedate nägudega lillades dressipükstes räsitud olemisega inimesed. Mehed ja naised. Suured kotid käes ja üle õla. Ja neid inimesi tuleb igast suunast - Vilivere poolt, Aespa poolt ja Kiisa poolt. Bussipeatus asub poe kõrval ja poes on esmaspäeviti kella kümnest kaheteistkümneni taaravastuvõtt. Poest tagasi kõnnivad tülpinud nägude asemel üsna rõõmsameelsed näod ja jäävad ilmselt paari päeva pärast uut esmaspäeva ootama.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Umbes aasta tagasi Pilistveres käies avanes mulle vaatepilt kus kümmekond selli seisid kottidega mingi laohoone nurgal nagu midagi oodates. Sain teada, et need on kohalikud "rikkurid" sest sel päeval sõitis sealt läbi taarabuss mida nad siis passisidki.
"Vaesem" rahvas pidi oma pudelid ise Põltsamaale viima kuna bussipilet edasi-tagasi teinuks 8 krooni aga taarabuss pidavat maksma iga pudeli pealt 20 senti vähem. Ühesõnaga Põltsamaa taarapunkti viies pidavat see edasi-tagasi 8 krooni ennast ära rohekm ära tasuvat.
Muideks, jutustuses "Mees" on koht kus maapoe müüa küsib peategelaselt mõnesaja kroonise makse juures pldiga dokumenti. Selle koha võtsin konkreetselt Pilistvere poodi külastades. Minu arve oli 47 krooni ja kui ma üritasin enesestmõistetavalt seda kaardiga maksta küsii mult dookumenti. Ma ei uskunud alguses, et see tõsi on aga oli. Kuna mul passi kaasas ei olnud siis mulle EI MÜÜDUD.

09 august, 2008 00:49

 
Blogger Annika said...

Tead, see on vist maapoodide taktika, et liiga väikest summat keegi kaardiga ei maksaks. Mõnes poes keeldutaksegi müümast alla 100 kroonist asja kui sa kaardiga maksta tahad.
Aga see taarabussi asi on küll täitsa jube, et taara pärast sõita kuskile bussiga, sest seal makstakse pudelite eest rohkem. Hämmastav :S

09 august, 2008 12:14

 

Postita kommentaar

<< Home