Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

laupäev, aprill 21, 2007

Sujuv õudus

Tahaks nutta, aga mis sa ikka tönnid, paremaks ei lähe ju midagi...
27 päeva veel!

Ja päike tõuseb (M. Vaik)

Verandal istudes ma vaatan päiksetõusu
ja igal hommikul kõik kordub taas.
Mul pole aega, tahtmist ega jõudu,
et muuta koidikut – mu käes pokaal,
kust võtan sõõmu ja lõpp on ööl
ja päeva palge ees ma seisan nagu joobnud,
mul pole miskit teha, ei mingit tööd,
ma oma unistustest olen ammu loobund.
Seepärast tõuse päike kui sa tõusta tahad
ja paista neile lilledele rõõmuks
,
veel selle tunni jooksul lasen ennast maha,
kuid ennem võtan sinust viimse sõõmu.

That is how I feel today

Sildid: , ,