Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, mai 16, 2007

Närvitrüklane

Nii, vererõhk on juba laes, närvid pingul, paha olla ja ees ootab pikk tegevusetust ja tegevust täis öö, jälle üleval :S Mul pole ööde vastu midagi, öösel olev vaikus meeldib, aga sellised ööd, nagu tänane tõotab tulla, ei meeldi - lihtsalt pead olema, mitte midagi ei tee, lihtsalt oled, liiga palju lolle mõtteid ja liiga palju lolle järeldusi ja liiga palju mõttetust, nagu näiteks see postitus praegu, täiesti mõttetu ju. Aga kirjutades lihtsalt närv puhkab, kuigi magades ilmselt puhkaks paremini.

Täna jälle mõistsin, et ma olen meeletult halb inimeste tundja. Nii palju on kahepalgelisust ja ma ei saa sellest kunagi aru. Esmamulje on alati vale, ma ei tohi seda enam usaldada. Ja esimest korda elus läksin ma selle peale nii närvi, et üksinda kodus olles hakkasin kõva häälega ropendama, saan endaga halvasti läbi. Ja lõpetan selle mõttetu postituse nüüd ära.

Depeche Mode "Waiting for the Night" - praeguse meeleolu lugu, "Sweetest Perfection" ka.

Sildid:

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Vähe ei tunne ennast sarnaselt

02 juuni, 2007 17:50

 

Postita kommentaar

<< Home