Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

kolmapäev, mai 02, 2007

P.U.H.K.U.S.T.

Tahaks vahest puhata ja mängida ka. Nädalavahetusel kirjutasin lõputööd ja tundsin, et ma ei jõua sellega mitte kuhugi, maht on küll täis, aga töö jääb täiega poolikuks, mis teha. Ajalooline grammatika on veel ainus põhjus, mille pärast kool võib lõpetamata jääda, sest see on ikka üks täielik pähetuupimine ainult ja sellised asjad mulle ei istu. Ükspäev hakkasin mõtlema, et millal ma viimati telekast mõnda filmi vaatasin, ja kusjuures tuli meelde ka, jaanuaris nimelt. Siis ma mõtlesin, et kui 18. mail lõputöö ära esitan, et siis olen nädal aega diivanil pikali ja vahin lihtsalt päevad läbi telekat, njah, aga kõik ei ole nii lihtne, tööl peab ju ikka käima ja kõik minu unistused olidki jälle segi paisatud. Pealegi, kas mõni üliõilane ei tahaks natuke taskuraha teenida ja kaks päeva nädalas meil poes tööl käia?

Puitarhitektuur on vist jälle moes.

Depeche Mode "Waiting for the Night", kummalised mälestused kuskilt seitsme aasta tagusest ööst pimedal maanteel.

Sildid: ,