Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

pühapäev, september 30, 2007

Kosmoses näeme

Jeeeee, nüüd on kindel, et reedel Tartusse!!! Mõnda sealset sõpra tahaks kallistada ja lihtsalt silma vaadata, msn on tüütavaks muutunud juba. Ja ühes kohas, mille nime ma enam ei mäleta, tahaks jäätisekokteili juua :D. Ja uusi kohti avastada. Ja head muusikat kuulata. Aga mulle tundub, et ühest päevast jääb vist siis väheks.
Ootame siis ära - http://www.puiestee.ee/
***
Ma jumaldan öist linna, eriti kuidagi praeguste väga soojade sügisilmadega. Mulle meeldib vaadata tühje tänavaid, mis päeval on justkui vaakumis - paksult autosid ja inimesi täis -, aga öösel elu justkui seisaks. Mulle meeldib vaadata, kuidas foorid hakkavad plinkima ainult kollast tuld. Mulle meeldivad inimtühjad bussipeatused. Ja mulle meeldib see, et keset linna on vaikus. Ja mulle meeldivad rongid. Ja raudtee. Ja rongiga sõita. Aga see on kõige ilusam kuidagi talvel lumega. Rongiiminesed ja linnainimesed ja maainimesed ja igasugused inimesed...
***
Meie kohal on suurlinna tuled
Mait Vaik

Meie kohal on suurlinna tuled
meie ümber on peegel ja klaas.
Mõtled elust, mis kunagi tuleb
ja rahast, mis vedeleb maas.

Räägid aiast, kus kõikjal on roosid.
Räägid koidikust, mis on veel ees.
Meie surmast sa räägid kui poosist,
mis võetud on kaamera ees.

Sildid: , ,