Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

laupäev, september 15, 2007

Tuhkatriinu

Ma tahtsin eile õhtul mängida Printsessi, isegi kleit ja kingakesed olid juba valmis sätitud, aga pidin ikkagi leppima Tuhkatriinu rolliga :( Sellegipoolest maitses Pina Colada hästi ja seltskond oli hea ja veel need praetud seasabad vahukoore ja maasikatega :P ;)
***
Jobud jäävad jobudeks!
***
Tänaselt päevalt ei tasu küll midagi head oodata. Kõigepealt otsustas üks auto mu läbimärjaks pritsida ja siis astusin ma klaasikillu jalga (õnneks mitte päris, jäi sokki pidama, aga mu lemmikjalatsites on nüüd auk :()
***
Ja täiega tobe tundub see, et Akadeemilises raamatukogus on laenutuslimiit, mis on mul kohe-kohe täis saamas. Võib-olla tõesti ma ahnitsen liiga palju raamatuid endale koju, aga lugema peab ju ka metsikult.
***
Pisiprobleemid

Sildid: