Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

laupäev, september 08, 2007

Autoriteedid

Mina: Tead, kui mõni neist kolmest mehest mulle kuskil vastu tuleb, siis mul lähvad põlved nõrgaks ja käed hakkavad värisema. Ma ei tea, mis siis veel saaks, kui ma nendega rääkima peaks.
Anti: :S:S:S :(
Mina: Ära muretse, kui sa ka nii vana oled, kui nemad, siis mul hakkavad sind nähes ka võib-olla käed värisema :D

-------------------------------------------------------------------------------------
Midagi ilusat:

Sergei Jessenin

Sind, mu kallis, ei armasta mina,
oled kaja, oled vari sa vaid.
Teiste, kaugete silmade sina,
teise näo minu soovides said.

Pole väliselt palju teil ühist,
teda pidada malbeks ei või,
ent ta vürstlikult ülevast rühist
hing mul terveni mässama lõi.

Ei nii kergesti õrnu ta pale,
kuid ta juurest ma minna ei saa.
Aga näe, sinu kudrutav vale
südant pealtki ei kriimusta.

Sind ma põlgan, kuid mõistmast veel tõrgun
tõde põlist ma inimsoost:
kui meil paradiis puuduks ja põrgu,
me nad mõlemad enda jaoks looks.
-----
Sõber, hüvasti, mul ees on minek.
Sind ma kaasas kannan südames.
Tunnen nüüd, et ükski lahkumine
ei saa lõplik olla iganes.

Nüüd, kus me ei kohtu, palun ainult ühte:
ära ole minu pärast kurb.
Sündida maailma on nii lihtne.
Sündimisest lihtsam veel on surm.

tõlkinud A. Alliksaar

Sildid: