Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

neljapäev, august 30, 2007

Kellegi hoidmise valu

Kaks tekki, kolm patja ja kaisukarud ei asenda hingamist...



KELLEGI HOIDMISE VALU
Mait Vaik

ma andsin ära oma kellegi hoidmise valu
võib-olla seal oli ehk killuke midagi veel
nüüd enam ei armasta, enam ei hooli ei palu
ma andsin ära oma kellegi hoidmise valu

kuid vastu sain lageda taeva
mõttetud mõtted ja teod,
südame mis enam ei vaeva
pilgu mis meid ei seo

nüüd hulkuda tuulena võin
vaba endast ja möödujaist
kui tahan siis elan või suren
ei kurvasta leinajaist

sain tagasi hingetu hinge
ja mittekuimillegi
sain tagasi teadmatuse
ja teada ei tahagi

ei rõõmusta elavatest
ei nuta ma ühelgi haual
ei huvita kuidas sa elad
ei muretse kestab see kaua

kes tuulena elada tahab
see kunagi tuuleks ka saab
võib-olla kui lõpetan laulu
sa tõusedki korraga maast

kes tuulena elada tahab
see kunagi tuuleks ka saab
ära kahtle kui tõeliselt tahad
sest kahtlus sind hoiabki maas

ära mõtle see olen mina
ära ütle sa temale ta
ära küsi neilt kes nemad
siis viimaks ei ole sind enam

Sildid: , ,