Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

teisipäev, september 18, 2007

Tähtede taga

Ma tean, et sa ootad mind kusagil tähtede taga - fraas mu elu kõige lemmikumast laulust, millest ma nüüdseks mäletangi ainult seda fraasi ja seda, et ainuke r-tähte sisaldav sõna terves laulus oli tüdruk. Imelikud mälestused trügivad kuskilt ajukäärude vahelt välja.
***
Kas keegi on lugenud Karl Ristikivi "Rohtaeda"?
***
Õnnetus ei hüüa tulles, aga kas ta minnes hüüab? (1)
Artur Alliksaar

Nägin sind unes.
Eile öösel.
Siis, kui kuuvalgus eriti kummitas taevakummil ja südamel oli ebatavaliselt raske.
Sa läksid ruttu ja su pilgud olid rahutud.
Valguse ruudud purunesid su sammude rütmis.
Piinatud pilguga pimedus palistas su puusade pöördeid.
Imelik, et sa mind ei näinud.
Ma möödusin nii lähedalt, et oleksin sind peaaegu puudutanud.
Ometi jäin paigale nagu halvatu.
Mu käsi ei tõusnud ja mu hääl ei kuulanud sõna.
Nägin sind unes.
Sinu ilmumine tegi mu õnnetuks.
Sinu lahkumine ei teinud mind õnnelikuks.
Nägin sind unes.
Milline kohutav kohtumiskoht!

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger tonujyr said...

rohtaeda olen lugenud. meeldis. väga.

21 september, 2007 22:58

 
Blogger Annika said...

Mulle meeldib ka. Väga. Aga kuna ta on KOHUSTUSLIK, siis on lugemisisu täielikult kadunud, kahjuks.

25 september, 2007 11:37

 

Postita kommentaar

<< Home