Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

reede, jaanuar 11, 2008

Rumalus kuubis

Mõnikord ma imetlen, aga hetkel vihkan, oma võimet stoilise rahuga lihtsalt päevade viisi tegeleda asjadega, millega tegelikult ei peaks ja siis alles viimasel õhtul (tegelikult peaks vist ütlema ööl) enne eksamit minna nii närvi, sest teadmised on nullilähedased ja uni on tappev. Ma olen parandamatult viimase hetke tüüp. Ma oleksin Unematile ääretult tänulik, kui ta teeks mulle unes lühiülevaate 1940 - 1970 eesti luulest. Tänan tähelepanu eest. Raamat padja alla ja homme eksamile (kui ikka julgen minna), urrrr.

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger LiizaKazz said...

ja sa julgesid
me kõik julgesime

:D

loodan, et saime hakkama kaaa

K

11 jaanuar, 2008 14:50

 

Postita kommentaar

<< Home