Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

teisipäev, veebruar 27, 2007

Horoskoop

Ma ei ole tavaliselt eriline horoskoopide lugeja ja uskuja veel vähem, aga viimasel ajal on nii kujunenud, et kui koju tulles postkastist lehe võtan, siis liftiga üles sõites jõuan täpselt tagaküljelt päeva horoskoobi läbi lugeda. Tänane lõi mind eriti tummaks alguses - Teenid puhtast südamest inimesi, kes sinu arvates on teenimist väärt. Sul on suur vajadus kedagi õnnelikuks teha, sest sa ise oled oma õnne tipul.
Esiteks, õhtu oli juba käes ja ma ei olnudki veel kedagi õnnelikuks teinud. No siis mõtlesin, et teeks vähemalt mehele head meelt ja küpsetaks midagi. Sellest ei tulnud küll midagi välja, tuba oli tossu täis - "Mulle meeldivadki kõrbenud muffinid" - see mind ka eriti lohutada ei suutnud. No ja nüüd ma istungi siin, päev hakkab läbi saama ja ma ei ole ikka veel kedagi õnnelikuks suutnud teha.
Teiseks, mis tähendab, et ma olen oma õnne tipul? Ei ole veel midagi, tipuni on veel pikk maa ja kui aus olla, siis väga ei tahakski sinna päris tippu jõuda, sest peale seda peab ju hakkama kolinal jälle allapoole ronima. Hetkel igatahes küll sellist tunnet ei ole, et mingi jube hea aeg oleks, aga ega halvasti ka midagi pole, ilmselt olen ikka mäe jalamil alles. Ja kui Alliksaart uskuda, siis - Ei ole paremaid, halvemaid aegu. On ainult hetk, milles viibime praegu jne. Ja üleüldse peaksin ma Alliksaare luulekogu siit laualt ära viima, sest see pidevalt segab mu asjalikku olekut ja töö tegemist.

Martin L. Gore - "Gone" ja Placebo - "Whitout You I`m Nothing" on muusikapalad, mis täna sümpatiseerivad.

Sildid: