Probleem on selles,kuidas kõigepealt julgeda oma tööd sõpradele näidata, seejärel välja kannatada nende arvamus, ja lõpuks, mis kõige tähtsam, kas nende hinnanguga nõustuda või mitte, ja mõtelda välja, mida edasi teha. (James Fenton)

teisipäev, veebruar 20, 2007

Hämming

Kuulan just Saatpalu ja Mandeli uut plaati, pole küll minu muusika, aga kui plaadi juba sain, siis otsustasin läbi ka kuulata ja mis ma siis avastasin. Äkitselt hakkas mängima lugu "Su aknast näen" ja ma olin täiesti hämmingus, sest olin 100% kindel, et olen neid sõnu enne kuulnud, aga viis on tundmatu ja siis äkitselt plahvatas... See lugu on tehtud Arvi Siia sõnadele ja täpselt nendele samadele sõnadele on tehtud ka Allan Vainola lugu "Külm sonett". Kommentaariks niipalju, et Vainola loo kõrval ei kõlba "Su aknast näen" küll mitte kusagile.

Mul on haigus nimega mõtlemine. Katsu sa öösel magada kui mõtted kihutavad läbisegi 250 km tunnis peas ringi. Oleks need mõtted siis asjalikud, ei, täiesti mõttetud mõtted, aga teevad rahutuks ja magada ei lase. Kahju on ainult sellest, et neid ei saa mingile kettale salvestada ja hommikul värskena uuesti üle mõelda või kirja panna. Täna peab vist küll läpaka voodi kõrvale jätma, võib-olla alustan triloogia esimese 4000. leheküljelise osaga :D

Ootan kevadet ja siis juba suve...
Lemmikkoht Eestis - mets, järv, vaikus.

Sildid: , ,